sobota 13. června 2015

OK, BUT FIRST COFFEE

OK, BUT FIRST COFFEE nebo-li vítej na mém blogu.
Nejsem dobrá v psaní článku jako na úvod, nikdy nevim co psát a tyhle články mi přijdou dost nudné ale aby jste mě poznali a věděli, kdy vůbec blog byl založen tak jsem si řekla, že tento článek je potřeba, proto ho ted píšu. Mohla bych vám o sobě říct asi jednu z nejdůležitějších věci a to že se jmenuju Nela, jsem závislá na knižkach, kávě a foceni. Bez kávy je můj den pěkně blbý a bez energie. Myslim, že bych o sobě mohla řict že jsem dost veselý člověk. Nosím totiž úsměv na tváři, pomalu častěji než oblečení. 


No a co na tomto blogu vlastně najdete za články? Vše, no ne úplně vše ale vše co mě napadne. Můžu vám řict že věci, jako oblíbená káva (ne moc vtipný vtip) se tu objevi. Ne, to vážne ne. Budu vám tu psát někdy zajímavé, někdy naopak nezajimavé články jak jsem prožila den, o módě (taky pro mě velmi důležitá věc), někdy třeba i diskuze o knihách, kdo ví. A čim vás budu taky často spamovat je to, že fotky které fotim. Napřed upozorňuji že mé fotky nejsou nějak extra kvalitni, a ne každému se budou libit. Mně se ale líbi, a to je hlavni věc. 
Asi už vás nudim, tak já to pro dnešek balím. Blog si zaslouži ještě vylepšit, po zvěřejněni tohoto článku hned jdu upravovat.
Mějte se krásně, Nela.

10 komentářů:

  1. Konečne zase zpět!!
    Ještě že jsem tě přemluvila,skvělej článek Neli ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesne tak, ještě že jsi me přemluvila !:)
      diky Teri :) <3

      Vymazat
  2. To je super, energetický a usměvavý lidi mám nejraději! .) Ale upřímně kafe mi moc nejede, vadí mi, jak ho potom pořád cítím v puse :(... Jinak držím palce, ať se ti tu daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nos stále úsměv, i když tě někdo na každém rohu bude pomlouvat a když se stane něco pěkného. Vidím, že tady všichni píšou vítej zpět tak VÍTEJ ZPĚT. Bohužel jsem neviděla tvůj minulý blog, ale podle toho co tu sem pár lidí psalo tak ti to zjevně jde a nejseš nějaký nováček :)
    Užívejme si života s kávou, protože já jsem také na ni prakticky závislá :)
    /http://zivotscarly.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, že nováček nejsem když bloguju asi 4 roky :)
      Dekuju Carly :)

      Vymazat
  4. som asi podobná ako ty :D rada by som ťa spoznala. teším sa na teba :) zatiaľ máš aj pekný dizajn blogu ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat